Khamis, 30 Disember 2010

update lorh....

assalamualaikum...hehe
aq x tido lagi...after off9 my fb...aq tgk cter korean....mary stayed out all night a.k.a marry me,mary!
ade 1 part tu...gler sweet but very sad....
aq yg ala2 brutal nie nangis kot...just because the drama....part sedih dye pasang lagu my precious.... dah ar lgu tu slow ade makne tersirat..lagi ar menjadi aq nangis....nasib baik family aq dh tido...terlebih feel ar pulak...
hahah....kantoi sudah....nangis tgk drama....
ok nk sambung tgk jang geun suk....

Rabu, 29 Disember 2010

jang geun suk


pic korea lgi....

you,re beautiful ngan mary stayed out all night



yang yo seob

yang yo seob
hahaha...saja letak pic dye...coz minat dye
13 jan nie k-pop digi kt kl...xdpt g coz dh sklh....dah ar beast dtg
4minute... g-na n cube family....nk ade k-pop party....i want go to the their concert...but i can't go ......beast the best ar.....

korea-beast/b2st

hyun seung yang yo seob
jun hyung
dong woon
doo joon
gi kwang

you all are the best band

bola...bola

VS
ari nie bola sepak...piala aff
malaysia vs indonesia
hope malaysia menang....
lwan kt indonesia
tp malaysia dh ade 3 gol
indonesia 0

Selasa, 28 Disember 2010

erm...

serius aq ckp
aq takut dok asrama
takut kena buli lorh....

hahaha
dah terbiasa buli member....
hope dok asrama 1 dorm ngan syazana
so ade member...

asal bila ade skloh yg berasrama mesti ade hantu??
pelik....
klu kita x kacau dye...why dye nk kacau kita???
mesti nk uji keimanan kita kan....
hahaha...start merepaek

no idea

salam....hye korang
lagi berapa hari je nk sekolah.....
korang dh beli ke barang sekolah??
aq belum lagi...

form 4 nie dok asrama....

Khamis, 23 Disember 2010

result pmr aq...

alhamdulilah.....result aq ok
walau pon x dpt 8a
result aq
5a3b
nk tau ape yg b nyer
b.melayu
b.iggeris
p.islam

hahaha
sekolah aq ramai kot dpt 8a
...
dah ar....xde idea nk tulis....
happy sgt...

Isnin, 20 Disember 2010

hehe

nk story ape ea??

pkul 3 lebih aq x tido lg
tgh main games
tiba-tiba......

ada bantal kena kt kepala aq
lepas 2 bunyi benda pelik
aq pasti 2 ayah aq
so aq wat x tau je

pagi 2 ayah aq cter kt family
semua gelak
ayah aq kate
"apa ke gila kakak ko tu...pkul 3 pagi pon x tido lg?"

hahaha
kantoi suda
time cuti aq suka tido lewat...
risau ar
thun dpn aq dok smt pasir mas
asrama siot
takut sgt....
dh nk skolah
nnt bgun lewat pulak

org lain sklh 3 ari bulan
aq daftar 6 ari bulan.....

Ahad, 19 Disember 2010

Sabtu, 18 Disember 2010

heheh

xde keje...
so download lgu korea...
jang geun suk nyanyi..
best gler

soe sgt dah lame x update blog
time nk on9
adq dh on pc
so tgh mlm bru on9
tpi x update blog
tgk cter korea kt internet

hehe...soe ea blog...

Jumaat, 17 Disember 2010

result pmr

tarikh result pmr dah tukar
23/11/2010 tarikh bru....
takut sangat...
hope dapat result yang cemerlang
bleh bangga kan family

surat dri smt pon dah sampai umah
just tinggal isi borang
takut ar nk dok asrama
maklum ar baru nk dok asrama
hope x kena buli

aq akan rindu korang
terutama my fwen...akq niza...akq itrie...and another

ari rabu nk g kl
23 terus g btp ambik result then stay kt umah quya 1 nite...

bila pikir pasal result
rase nk nangis je
*gler gedik*
hahahaha

seriously nervous nk menanti ari khamis

Sabtu, 11 Disember 2010

pecah rekod kot

salam n monink all..
Ari nie nk g tau..yg wanie dh pecah rekod selama cuti sklh...
Hehe..
Biasa tido pukul 3 or 4..
Tp ari tido pkul 1..
Biasa bgun pukul 11 or 12
Tp ari pukul 9..

Hehe..rekod kot..

Jumaat, 10 Disember 2010

xtau ape tajuk dye..

salam..
Nk cter ape ea?
Erm..
Seriously..xd idea..
Merapu je ar..

Ari nie ramai gler sms n call cousin aq..kteorg reply pakai ym.. Gler kelakar..hahaha

Khamis, 9 Disember 2010

pic lagi

simbol FYRINY




no idea

mlm td..ad mamat ngok ngek kacau cousin aq.cm bodoh je..

Tau sebab ape aq kate 'cm bodoh'?

Coz lagu jb-1 less lonely girls pon x penah dgr. Then..fb pulak..cousin aq suruh dye tgk pic cousin aq kt fb..tau ape dye kata? *hah?fb?ape 2..*cousin aq ckp ar facebook. Then dye kata*sye x minat benda cm nie*..i think dye xtau fb 2 ape sbnrnye...

Then...

Member dye ad ati nk ayat aq..g mamp ar..ayt cm cibai je..

Yg kelakarnye...

Cousin dye suruh aq nyanyi lagu *oh baby,i love u*

aq,adq aq n cousin aq nyanyi ape??nk tau..

Kteorg nyanyi
*oh baby, i HATE u* then kteorg gelak..gler sakai mamat2 2..

Tau sebab ape?

Dyeorg xlayan lgu bi n korea.. Layan lagu jiwang je..dak 15 tp fb x d..mcm x caya..haha

Haha...^.^

Rabu, 8 Disember 2010

pic lagi

lepak after jamuan kt retoran fimikal

miss korang

love u

hahaha

love u all

jamuan with fyriny










jamuan perpisahan untuk aq ngan yanty....best sgt









<

huh??

dihari yg sama lg..hehe
Aq wat lg...sengal btul..

Aq wat blog nie start bulan april.. Tp aq aktif start julai...
Best gak blog nie..ley story..
Tp aq x mahir sgt pasal blog nie..

Nk tanye korang ley?

Best ke ad bf?couple?
Seriously,i want try have bf but i dont believe boys..because i see my friend cry when her bf..do something to her...*apa aq merepek nie..ayat BI berterabur.. Bjet lebih*
Hahaha..dh xd keje so merepek ar..entah pape ar wanie..

hah?

di hari yg sama cuma masa je berbeza beberapa minit...^_^

Disbbkan aq tiada kwn kt umah bru..so cousin aq,aslinda.aq ajak tido kt umah.hehe..*teruk nyer cousin*

Korang tau ape aq wat time cuti nie??

Aq on9 sampai awal pgi..bangun solat..mak kejut ar..then tido sampai matahari atas kepala..
*ish3...apa nk jadi ngan aq nie?*
Lps mandi makan..tgk tv atau on9 je ar keje aq..*kantoi sudah*

Ada pesta buku kt Jerteh...

Aq beli buku latihan BM F4...nk nangis aq tgk isi dlm dye..

Tau sbb ape aq nk nangis?

K1 kne wat karangan 250 patah perkataan..K2 ad 5 soalan.. Dh ar semua soalan subjektif..

Ape lg aq nk story?

...no idea ar...hehe...

wat ape yg patut..

di hari yg sama...

Kt kwsn umah bru xd kwn lg lh..
Huhu..:'(

Nk wat pe ea?

Nnt nk upload pic fyriny kt restoran fimikal time wat jamuan perpisahan utk aq ngan yanty..happy sangat..then,nk upload jugak pic jamuan ngan geng lepak aq...korea lh katakan..hehe..

Lg nk wat pe??

Dh xtau nk wat pe..no idea in my mind...

what??

salam semua..
Aku x tido lg lorh..
Org dlm umah semua dh tido.
Erm..xtau nk wat apa? On9 dlm phone susah sikit xcm kt pc.kt best ad notebook or laptop..

Lupa nk gtau korang. Yg aku dpt masuk sklh teknik.happy sgt tp...result blum tau lg.28/12 nie g btp nk ambik result..takut sgt.hope result cemerlang..

Rindu sgt member kt tasik puteri specially fyriny,quya,aida,ekin,nabila,syahila,syazana,noorena,akq itrie,akq nieza...ramai ar...xtertulis ramainye..smk btp juga..

Selasa, 7 Disember 2010

rumah baru....

rumah bru dh cantik...hehe
rindu seyh kt btp...
13 nie farah fyriny g australia...
5 ari 4 mlm
best nye...

Jumaat, 19 November 2010

hahahaa

bosan dok umah...
dah nk pindah...
30/11 nie...huhu
bye btp...hye kltn...
hahahaha

Rabu, 17 November 2010

raya

raya qurban kt rawang x best ar...x meriah langsung....:'(...
rindu member lama seyh...nnt nk pindah kltn ar....xnak

Selasa, 16 November 2010

argh... lame x update

kesian blog aq....sowy ya
sbb lame x update awak...
xde mase ar....nnt saya update awk ea....

Selasa, 2 November 2010

lame x update blog-nadiah fyriny

salam...
lama x update blog..
bukan busy pon cuba xde waktu nk update walaupun sering on9 fb...
hehe
btw...nk story pasal smlm
FYRINY wat jamuan perpisahan aq ngan yanty
semua gler2
haha
biase ar
nnt aq upload pic semalm
tp kne bluetooh dulu
ngan fara....
semalam bdya zawawie
kiteorg ramai2 wish kt dye
bukak loud speaker
hehehe
semalam the best day ar
seronok btul...spls balik terus tidor...penat sgt
bangun kejap mandi ...then tidor blik
sedar pon time cousin call
time 2 pkul 1.30 pg..heehe
ok ar
lain kali story lg
tp xtau ar
mane ar tau aq cambung jap g
bukan betul sgt pon
hehehe

Selasa, 26 Oktober 2010







lupa update blog semalam-nadiah fyriny

heheh...smlm lupa update blog ar coz i make my own world...
bace komik ar..klu aq bce komik aq x hiraukan persekitaran krna aq dlm dunia ciptaan sendiri...heheh i like it...smlam aq bce komik ape???
nanti aq masukkan pic komik cm sebelum nie...hehehe
aq cka wat cam 2 coz it can make me happy...hehe
:)
sabar nk upload pic komik aq bce semalam..

Ahad, 24 Oktober 2010

huhuhu-nadiah fyriny...

good luck ar untuk sape yg pekse esk....
hehe...emmm...30/11 aq pindah...
fyriny ajk g mid valley
tp maybe aq x join
sowy korang...

Sabtu, 23 Oktober 2010

sinopsis komik-nadiah fyriny

TEMAN LELAKI TERHEBAT:
Kisah Ayumi, pelajar perempuan yang bercita-cita memulihkan kegemilangan Kelab Kendo Sekolah Tinggi Oumi dengan menjadi pengurus kelab tersebut. Agar Kelab Kendo tidak dibubarkan, Ayumi menjemput pemain Kendo yang tiada tandingan, Mutou Hajime menjadi jurulatih mereka. Sungguhpun Mutou berperangai kasar dan tegas, namun Ayumi juga tidak lepas dari jatuh hati padanya...! Buku debut penuh harapan buat julung-julung kalinya hasil karya Konno Risa
ORGANISASI RAHSIA SEKOLAH:
Hiriyama dilanda masalah apabila dia mendapati beg dan mejanya di sekolah diselongkar oleh seseorang. Dia juga merasakan yang dia sedang diperhatikan lalu Kimi mendapatkan bantuan daripada Hoshimiya Issei dan rakan-rakan yang dikenali sebagai Organisasi Rahsia Sekolah.
ORANGE KISS:
Kijima Aka telah bermimpi. Di dalam mimpinya, dia dan seorang lelaki berambut oren telah berkucupan di bawah keindahan matahari yang terbenam. Dan lelaki di dalam mimpi itu merupakan rakan sekelasnya, Shimizu! Apakah erti mimpi itu? Mungkinkah Aka menaruh perasaan pada Shimizu dalam diam? Apakah pula pandangan Shimizu terhadap Aka?
SECANGKIR TEH KARAMEL:
Bagi Nozomi, dunia ini mempunyai pelbagai kemungkinan mendatang kecuali "cinta pada pandangan pertama". Walau bagaimanapun, kehadiran seorang peria yang bekerja di sebuah kafe telah menundukkan pegangan bongkak Nozomi bila dia jatuh hati kepada pelayan tersebut. Tanpa menghitung sebarang risiko, Nozomi meluahkan perasaan cintanya dengan terburu-buru dan seperti dijangka, ia telah ditolak oleh lelaki tersebut tanpa mengambil masa yang lama. Tatkala perasaan marah dan sedih yang bercampur gaul, Nozomi mengambil tekad untuk bekerja di kafe yang sama; bersama peria tersebut bertugas di bawah satu bumbung yang sama. Dapatkah Nozomi membuktikan bahawasanya perasaan cinta hanya akan wujud "pada pandangan kedua?"
SNAP!:
Xanseviera membawa anda selami Dunia Manusia dan Dunia Magik yang dikawal selia oleh pengawal dilantik. Penuh imaginasi. Ruby, watak utama digelar tomboi sebab bersekolah di Sekolah Lelaki Excalibur. Dikawal pula dua 'budak' - Rico dan Zack yang sanggup lakukan apa sahaja demi Ruby. Digarap dengan penuh 'persoalan' agar anda dapat menghayati apa sebenarnya yang terjadi di sebalik Dunia Magik dan Dunia Manusia!
CINTA,BERTAHANLAH!:
Seri dah lama menaruh hati pada jirannya, Kou yang setahun lebih tua darinya. Tetapi rupa-rupanya Kou sukakan kakak kandung Seri, Nana yang merupakan gadis paling jelita ala-ala permaisuri di bandar mereka. Dan pastinya Seri perlu mengambil langkah terlebih dahulu untuk menandingi kakaknya dalam permainan cinta ini... Namun Seri malu dan tiada keberanian untuk meluahkan perasaan. Seri beralih kepada rakan sekelasnya, Ikushi untuk berbincang dan mendapatkan nasihat. Ikushi yang juga meminati Nana menyokong penuh Seri lalu gadis itu mengambil keputusan menghalang luahan cinta Kou. Bermulalah perang cinta. Siapakah yang mampu bertahan hingga ke akhirnya?!
BAGAI SIHIR, JATUH CINTA PADAMU:
Cahaya mentari terpancar lembut pada isi kedai; haruman aneka ban tersusun selari. Kerana dah lama idamkan untuk bekerja di kedai bakeri "Saint Molly", Miko datang ke bandar Tokyo. Terkejut dengan pengalaman bekerja buat kali pertama yang ternyata sukar, namun pada masa yang sama dia berasa lebih bersemangat. Pemangku pengurus kedai, Natsu, sebaya dengannya malah mereka tinggal di bangunan apartmen yang sama. Mereka juga sama-sama sukakan ban. Mungkinkah persamaan mereka menandakan permulaan kisah cinta yang manis...?!
MESEJ CINTA DI TANGAN KIRI:
"Selamat pagi Nishino", sapa Taiga Minami.

Dialah satu-satunya lelaki yang memanggil dan menyapa khabar Nishino, seorang pelajar perempuan yang sangat biasa dan tidak menarik perhatian ramai di kelas. Namun kerana malu, perbualan mereka sekadar sapaan sahaja. Tanpa diketahui, dalam diam, Nishino yang duduk bersebelahan Taiga turut meminatinya.
BENARKAN AKU JADI PELAYANMU:

Kisah maid super comel dan butler sebuah kedai kopi (Crown). Suatu hari, semasa Yuzuko diganggu gengster, seorang pelayan cantik yang bekerja di kawasan berhampiran datang memberi pertolongan. Walaupun dia perempuan, tapi Yuzuko rasa berdebar-debar. Siapakah pelayan itu...?! Inilah kisah cinta hebat dari Rei.
PERMAINAN CINTA GILA:
Selamat petang! Saya Kazusa Takashina. Saya pelajar tahun 1 yang kini sedang berusaha memenangi perlawanan dengan senior Kurosaki dalam kedua-dua bidang tenis dan juga cinta!

Suatu hari, senior Kurosaki meluahkan perasaannya pada seorang gadis namun dirijek menyebabkan saya selalu terbayang-bayang adegan itu di fikiran. "Inilah peluang aku! Aku akan pastikan dia jatuh cinta dengan aku walau apa cara pun!!!" Saya terus-menerus menyerang namun setiap usaha saya tetap tak berjaya. Tapi saya takkan mudah berputus asa!
PELAYAN RAHSIA:
Satsuki adalah pelajar paling popular, cantik dan bijak di sekolah tetapi sebenarnya dia ada menyimpan rahsia yang tidak boleh diketahui oleh orang lain. Pada suatu hari, dia terserempak dengan rakan sekelasnya, Okuno, yang sedang bekerja sambilan sebagai pelayan di sebuah kafe elit. Sebagai galang ganti supaya perkara itu tidak tersebar, Okuno sanggup memenuhi permintaan Satsuki tetapi...?!
COKLAT & PUDINA:
Mengisahkan Keito yang langsung tiada jodoh dalam percintaaan sungguhpun sudah berada di tahun dua sekolah menengah rendah. Suatu pagi, dia membantu seorang budak lelaki comel yang jatuh pengsan akibat anemia. Di sebalik wajah comel tersebut, dia langsung tidak berterima kasih pada Keito malah memanggilnya "Mak cik" pula! Lebih mengejutkan, sungguhpun berbadan kecil seperti pelajar sekolah rendah, sebenarnya dia adalah pelajar sekolah menengah rendah tahun satu yang sama sekolah dengan Keito!!!
KEMBAR DA' BEST:
Dari luar, dia kelihatan seperti gadis yang cool - tak pernah senyum. Itulah Sara Morinaga, 16 tahun. Tetapi sebenarnya ada orang pernah kata padanya, "Hodohnya senyuman kau!" Kerana itu dia sering trauma apabila teringatkan kisah silamnya. Tanpa disangka, muncul di depan dirinya penyebab trauma tersebut, dua orang kembar yang nakal, yang kini sudah menjadi bertambah kacak dan macho.
LWN KELAS PUTERI:
Rinko ialah gadis yang belajar di sekolah yang dulunya merupakan sekolah lelaki. Hanya terdapat sebuah kelas bagi pelajar perempuan di situ - kelas yang dinamakan "Kelas Puteri". Tetapi semua pelajar perempuan dilarang bergaul dengan pelajar lelaki menyebabkan Rinko berasa bosan. Demi cinta sepihak dengan teman baiknya sejak kecil, Kousei yang belajar di sekolah yang sama, Rinko mengambil keputusan untuk memberontak bagi membuat perubahan ke atas sekolah itu!!! Dengan jalan cerita yang hebat dan gaya lukisan yang menarik, ini adalah buku yang harus dimiliki!
BERSAMAMU DI ROS BIRU:
Buat pertama kali Kogiku datang ke Tokyo semata-mata hendak bersekolah di bandar itu. Dia tiba di Asrama Ros Biru yang sangat terkenal. Tempat yang seharusnya asrama perempuan, ia dipenuhi pelajar lelaki yang segak tampan bagaikan model. Apa yang akan berlaku seterusnya?!
HAHAHAHAHHAHHAHHAHA

komik aq bce semalam(nadiah fyriny)






href="http://3.bp.blogspot.com/_VwEKYy7_eZM/TMK6Pd8pwHI/AAAAAAAAACY/iAOYQ0j-DdE/s1600/bagai_sihir_jatuh_cinta_padamu.jpg">