Selasa, 26 Oktober 2010







lupa update blog semalam-nadiah fyriny

heheh...smlm lupa update blog ar coz i make my own world...
bace komik ar..klu aq bce komik aq x hiraukan persekitaran krna aq dlm dunia ciptaan sendiri...heheh i like it...smlam aq bce komik ape???
nanti aq masukkan pic komik cm sebelum nie...hehehe
aq cka wat cam 2 coz it can make me happy...hehe
:)
sabar nk upload pic komik aq bce semalam..

Ahad, 24 Oktober 2010

huhuhu-nadiah fyriny...

good luck ar untuk sape yg pekse esk....
hehe...emmm...30/11 aq pindah...
fyriny ajk g mid valley
tp maybe aq x join
sowy korang...

Sabtu, 23 Oktober 2010

sinopsis komik-nadiah fyriny

TEMAN LELAKI TERHEBAT:
Kisah Ayumi, pelajar perempuan yang bercita-cita memulihkan kegemilangan Kelab Kendo Sekolah Tinggi Oumi dengan menjadi pengurus kelab tersebut. Agar Kelab Kendo tidak dibubarkan, Ayumi menjemput pemain Kendo yang tiada tandingan, Mutou Hajime menjadi jurulatih mereka. Sungguhpun Mutou berperangai kasar dan tegas, namun Ayumi juga tidak lepas dari jatuh hati padanya...! Buku debut penuh harapan buat julung-julung kalinya hasil karya Konno Risa
ORGANISASI RAHSIA SEKOLAH:
Hiriyama dilanda masalah apabila dia mendapati beg dan mejanya di sekolah diselongkar oleh seseorang. Dia juga merasakan yang dia sedang diperhatikan lalu Kimi mendapatkan bantuan daripada Hoshimiya Issei dan rakan-rakan yang dikenali sebagai Organisasi Rahsia Sekolah.
ORANGE KISS:
Kijima Aka telah bermimpi. Di dalam mimpinya, dia dan seorang lelaki berambut oren telah berkucupan di bawah keindahan matahari yang terbenam. Dan lelaki di dalam mimpi itu merupakan rakan sekelasnya, Shimizu! Apakah erti mimpi itu? Mungkinkah Aka menaruh perasaan pada Shimizu dalam diam? Apakah pula pandangan Shimizu terhadap Aka?
SECANGKIR TEH KARAMEL:
Bagi Nozomi, dunia ini mempunyai pelbagai kemungkinan mendatang kecuali "cinta pada pandangan pertama". Walau bagaimanapun, kehadiran seorang peria yang bekerja di sebuah kafe telah menundukkan pegangan bongkak Nozomi bila dia jatuh hati kepada pelayan tersebut. Tanpa menghitung sebarang risiko, Nozomi meluahkan perasaan cintanya dengan terburu-buru dan seperti dijangka, ia telah ditolak oleh lelaki tersebut tanpa mengambil masa yang lama. Tatkala perasaan marah dan sedih yang bercampur gaul, Nozomi mengambil tekad untuk bekerja di kafe yang sama; bersama peria tersebut bertugas di bawah satu bumbung yang sama. Dapatkah Nozomi membuktikan bahawasanya perasaan cinta hanya akan wujud "pada pandangan kedua?"
SNAP!:
Xanseviera membawa anda selami Dunia Manusia dan Dunia Magik yang dikawal selia oleh pengawal dilantik. Penuh imaginasi. Ruby, watak utama digelar tomboi sebab bersekolah di Sekolah Lelaki Excalibur. Dikawal pula dua 'budak' - Rico dan Zack yang sanggup lakukan apa sahaja demi Ruby. Digarap dengan penuh 'persoalan' agar anda dapat menghayati apa sebenarnya yang terjadi di sebalik Dunia Magik dan Dunia Manusia!
CINTA,BERTAHANLAH!:
Seri dah lama menaruh hati pada jirannya, Kou yang setahun lebih tua darinya. Tetapi rupa-rupanya Kou sukakan kakak kandung Seri, Nana yang merupakan gadis paling jelita ala-ala permaisuri di bandar mereka. Dan pastinya Seri perlu mengambil langkah terlebih dahulu untuk menandingi kakaknya dalam permainan cinta ini... Namun Seri malu dan tiada keberanian untuk meluahkan perasaan. Seri beralih kepada rakan sekelasnya, Ikushi untuk berbincang dan mendapatkan nasihat. Ikushi yang juga meminati Nana menyokong penuh Seri lalu gadis itu mengambil keputusan menghalang luahan cinta Kou. Bermulalah perang cinta. Siapakah yang mampu bertahan hingga ke akhirnya?!
BAGAI SIHIR, JATUH CINTA PADAMU:
Cahaya mentari terpancar lembut pada isi kedai; haruman aneka ban tersusun selari. Kerana dah lama idamkan untuk bekerja di kedai bakeri "Saint Molly", Miko datang ke bandar Tokyo. Terkejut dengan pengalaman bekerja buat kali pertama yang ternyata sukar, namun pada masa yang sama dia berasa lebih bersemangat. Pemangku pengurus kedai, Natsu, sebaya dengannya malah mereka tinggal di bangunan apartmen yang sama. Mereka juga sama-sama sukakan ban. Mungkinkah persamaan mereka menandakan permulaan kisah cinta yang manis...?!
MESEJ CINTA DI TANGAN KIRI:
"Selamat pagi Nishino", sapa Taiga Minami.

Dialah satu-satunya lelaki yang memanggil dan menyapa khabar Nishino, seorang pelajar perempuan yang sangat biasa dan tidak menarik perhatian ramai di kelas. Namun kerana malu, perbualan mereka sekadar sapaan sahaja. Tanpa diketahui, dalam diam, Nishino yang duduk bersebelahan Taiga turut meminatinya.
BENARKAN AKU JADI PELAYANMU:

Kisah maid super comel dan butler sebuah kedai kopi (Crown). Suatu hari, semasa Yuzuko diganggu gengster, seorang pelayan cantik yang bekerja di kawasan berhampiran datang memberi pertolongan. Walaupun dia perempuan, tapi Yuzuko rasa berdebar-debar. Siapakah pelayan itu...?! Inilah kisah cinta hebat dari Rei.
PERMAINAN CINTA GILA:
Selamat petang! Saya Kazusa Takashina. Saya pelajar tahun 1 yang kini sedang berusaha memenangi perlawanan dengan senior Kurosaki dalam kedua-dua bidang tenis dan juga cinta!

Suatu hari, senior Kurosaki meluahkan perasaannya pada seorang gadis namun dirijek menyebabkan saya selalu terbayang-bayang adegan itu di fikiran. "Inilah peluang aku! Aku akan pastikan dia jatuh cinta dengan aku walau apa cara pun!!!" Saya terus-menerus menyerang namun setiap usaha saya tetap tak berjaya. Tapi saya takkan mudah berputus asa!
PELAYAN RAHSIA:
Satsuki adalah pelajar paling popular, cantik dan bijak di sekolah tetapi sebenarnya dia ada menyimpan rahsia yang tidak boleh diketahui oleh orang lain. Pada suatu hari, dia terserempak dengan rakan sekelasnya, Okuno, yang sedang bekerja sambilan sebagai pelayan di sebuah kafe elit. Sebagai galang ganti supaya perkara itu tidak tersebar, Okuno sanggup memenuhi permintaan Satsuki tetapi...?!
COKLAT & PUDINA:
Mengisahkan Keito yang langsung tiada jodoh dalam percintaaan sungguhpun sudah berada di tahun dua sekolah menengah rendah. Suatu pagi, dia membantu seorang budak lelaki comel yang jatuh pengsan akibat anemia. Di sebalik wajah comel tersebut, dia langsung tidak berterima kasih pada Keito malah memanggilnya "Mak cik" pula! Lebih mengejutkan, sungguhpun berbadan kecil seperti pelajar sekolah rendah, sebenarnya dia adalah pelajar sekolah menengah rendah tahun satu yang sama sekolah dengan Keito!!!
KEMBAR DA' BEST:
Dari luar, dia kelihatan seperti gadis yang cool - tak pernah senyum. Itulah Sara Morinaga, 16 tahun. Tetapi sebenarnya ada orang pernah kata padanya, "Hodohnya senyuman kau!" Kerana itu dia sering trauma apabila teringatkan kisah silamnya. Tanpa disangka, muncul di depan dirinya penyebab trauma tersebut, dua orang kembar yang nakal, yang kini sudah menjadi bertambah kacak dan macho.
LWN KELAS PUTERI:
Rinko ialah gadis yang belajar di sekolah yang dulunya merupakan sekolah lelaki. Hanya terdapat sebuah kelas bagi pelajar perempuan di situ - kelas yang dinamakan "Kelas Puteri". Tetapi semua pelajar perempuan dilarang bergaul dengan pelajar lelaki menyebabkan Rinko berasa bosan. Demi cinta sepihak dengan teman baiknya sejak kecil, Kousei yang belajar di sekolah yang sama, Rinko mengambil keputusan untuk memberontak bagi membuat perubahan ke atas sekolah itu!!! Dengan jalan cerita yang hebat dan gaya lukisan yang menarik, ini adalah buku yang harus dimiliki!
BERSAMAMU DI ROS BIRU:
Buat pertama kali Kogiku datang ke Tokyo semata-mata hendak bersekolah di bandar itu. Dia tiba di Asrama Ros Biru yang sangat terkenal. Tempat yang seharusnya asrama perempuan, ia dipenuhi pelajar lelaki yang segak tampan bagaikan model. Apa yang akan berlaku seterusnya?!
HAHAHAHAHHAHHAHHAHA

komik aq bce semalam(nadiah fyriny)






href="http://3.bp.blogspot.com/_VwEKYy7_eZM/TMK6Pd8pwHI/AAAAAAAAACY/iAOYQ0j-DdE/s1600/bagai_sihir_jatuh_cinta_padamu.jpg">

argh...(nadiah fyriny)

sowy....semalam x update blog...coz bace komik
dekat pkul 2 pg baru tido...hehehe
xperasan dh pg
hahahah
klu aq dh bace komik memang x igt dunia
mcm dunia aq yg punyer hahaha
^_^

Khamis, 21 Oktober 2010

komik best....gempak starz




gadis yg tinggal bersama pelajar2 yg tampan....akhirnye dye jatuh cinta ngan cucu pengetua sekolah abasa

huhuhu


secret admire satsuki jd pelayan kafe...okuno..pengurus bola tampar

permainan cinta gle


cte nie sweet...coz...laki A nie suka pompuan A tp x ngaku...then laki B cabar laki A lawan tenis...sape mng DPT POMPUAN A...dlm mase yg same...pompuan B suka laki B...akhir skli laki A n ppmpuan A couple same ngan laki B n POMPUAN B

cian dye(nadiah fyriny)



....cian dye pakwe dye nk tinggal an dye....best komik nie...coklat&pudina(takkanku lepaskan tangan mu)

hahah pic cantik punyer

hahaha(nadiah fyriny)


Life's Too Short
Grab a Graphic from pYzam.com



pe ayt

hehe...(nadiah fyriny)

huhuhuhuhuhu
why this day is bored
???
tell me whyyyy???
hahahah
gle btul....

Rabu, 20 Oktober 2010

hahahhahahahhahahah...........nadiah x de keje


second last pmr x silap aq.... ros ...yanty and...eika....

hahahha...pic fyriny

emm.......(nadiah fyriny)

emm...
bju fyriny dh nk siap minggu depan dapat...
tadi kteorg take pic simbol fyriny....hehehe
abis pmr ar nie fyriny jadi rapat walaupon ade
....rahsia sendiri...tp yg byk pegang rahsia ialah fara...
aq senang ar klu story kt dye....hehe
kantoi sudah....

Jumaat, 15 Oktober 2010

bosan

what can i do now????thinking!!!

Selasa, 12 Oktober 2010

hahaahahha mereng-nadiah fyriny

hahahaha....bosan gler...walaupon dh merdeka....this year last 4 FYRINY coz we clash....hahahah........
hope dpt best result in pmr....hope can make my family and teacher pround with my result...
hahhaha....2 all my fwen good luck tau

Isnin, 11 Oktober 2010

pekse dah abis....so time 2 enjoy(nadiah fyriny)

hahhaha...hepy gler coz pmr dah abis....skrg time 2 enjoy and hang out with all friend...xsabar nyer...nk g midvalley ar...time square....ade member ajak wat camping...kt sg congkak siap....mesti best an????tp member nadia kt mersing....dtg kem 2 enjoy n mandi pantai....misz them much....

Ahad, 10 Oktober 2010

tomorrow is last day

hahaha.esk last day pmr.n then enjoy. .slpas puas seminggu jd pejuang paper pmr akhrnya bjya jgk kmi bjuang. .haha. .blh awh enjoy cbe bl na dpt result. .tkncng2 kwg. .hahaha. .bwu tao an. .pdan mke. .tp slpas abez pmr bmkna smkn dkt awh pepisahan pshbtan anxra fyriny. .huhu. .sday siot. .yan pnda serembn. .nadiah pnda kelantan. .n kmi 4org stll dkt btp mjd pddk stia. .hahaha. .tp wlu un kami bpisah aty kami ttg dkt. .ceh2. .fell suda. .

bout friendship-farah fyriny

.haha fyriny. .my group name. .haha nice bkn ? .tgk awh sapa leader dy. .aq an. .hahaha. .fyriny uh nama gbngn anxra farah , yus , ros , iyka , nadia , yanty. .mlanya nama group ktowg 5star. .5star uh adlh lmbng sksi pshbtan ktowg. .yg bsksi an bintang. .nice an ktowg. .

bout love-farah fyriny

21.8.2008 kpel nan s0me1. .bik orgnya. .caring. .n l0ving. .shbt bik aq yg kemdiannya mjd kpel aq. .dy syg aq but this time i don't love him. .why ? .becouse i stll love my ex. .tp dy laki yg bik stia myayangi dr aq wlupn da trg2 aq xmyayanginya. .dy slalu anx aq blik uma. .dy tlalu mjga aq. .bik sgt. .wlupn aq pna crg nan dy tp dy ttp menerima aq. .18.2.2009 scra rasmi aq meninggl an dy krna swg laki. .bdo an ? .argh. .sialan. .dy keja n mryu pd aq. .sksinya hazwani nadiah. .huhu. .sday2. .dy mryu smbl ngs pd aq spya tdk tgl an dy tp aq ttp tgl an dy dmi seorg laki yg xgne. .soluti0nnya , jgn tgl an owg yg mcntai dri kte krna owg yg kte ske. .papay.