Jumaat, 9 Mac 2012

1 march 2012


what about the date???
on the date..my heart is broken..just about .....


HAHAHA..
seriously funny...on the day..my club ada perjumpaan untuk ambik nama pelajar yang tak ambik acara pada hari sukan..untuk jalankan kerja yang dirancang untuk kelab kesayangan
pada hari sukan sekolah nanti

dan dalam masa sama..ajk bincang pasal bahan yang diperlukan pada hari itu
aku seperti biasa..bila berada dengan dia..mesti tak sekepala
sampai ada ar budak junior tu.guling2 kes tengok aku dengan dye gaduh bagai
hahaha..maybe bagi junior tu funny
sampai..setiausaha..suruh aku dengan dia duduk jauh2
so aku pergi ar duduk dekat pintu..tak nak campur apa yang diaorang nak bincangkan
then dia datang lepak dengan aku  dekat pintu
punya ar mengamuk setiausaha..kes dia g lepak kat aku
hahaha..sabar je ar

then dia bagi coklat..kt aku n member dia..kitaorang tolak..aku tolak kes coklat tu susu..
aku kurang skit ngan susu nie
then dia cakap.."taknak gak bia"..aku pulak"aku makan susu ar..minat coklat je"

nak balik..dia suruh  aku bagi coklat diatas kepada seorang junior..
aku pon ambik n bagi je ar kat junior tu
(even my feeling it hurt)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan