Jumaat, 4 Mei 2012

berlakon untuk kelas



kelas aku 5pd1
berlakon dalam pertandingan untuk minggu bahasa
tema 5pd1: 1 malaysia membanteras dadah

TAPI...kelas aku lari tajuk ..walaupon jalan cerita best gler..sakit perut sorang-2 tengok
almaklum ar..ade scene dimana xde dialog..kteorang buat spontan

firstly..aku tak terlibat pon dalam lakonan nie
so bila dia tanya aku belakon jugak ke??
aku jawab ar yang aku tak berlakon
tiba-2 aku masuk berlakon..jadi pengedar dadah pulak 2
so tak ingat aku nak bagi tahu dia yang aku masuk berlakon last minit

time performance
baru dia tahu kot
petang tu dah plan nak jumpa sebab dia nak buktikan yang dia pandai main gitar kat aku
tapi after all performance finish..he never came and see me
mood: sad + angry

maybe dia marah kes tak bagitahu dia yang aku masuk berlakon
dahlah atas pentas aku duduk tengah kiri n kanan dikapit oleh lelaki
especially lelaki yang dia anti sehingga menyebabkan aku gaduh besar dengan dia

so..tak bercakap ar aku dengan dia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan