Rabu, 13 Mac 2013

The Unfunction Matter



Halo!!!
Lama kan aku tak update...bukan sibuk pun..just lazy 
Kenapa dengan Title hari ini...mesti tertanya-tanyakan?? Even korang tak tertanya-tanya pun..aku tak kISAh pun :D
Disebabkan lagi beberapa hari je Keputusan SPM 2012 nak keluar...ada diantara family Mama aku nak bandingkan aku dengan cousin aku yang tengah belajar dekat Politeknik..
Serius...aku tak peduli...aku just nak bertanding dengan cousin aku yang sebaya tu je.Begitu jugak dengan member-member yang lain....dan kau,Imey!!

Papa say " Kak,kalau kau dapat result cantik atau masuk U..ada ar orang yang akan senyap or nangis.. Tapi kalau kau masuk Form 6..kena gelak ar kau.. "

Hanya kerana dia dah belajar kat Politeknik.. Aku pulak yang nak dibandingkan.. Kenapa tak bandingkan daughter dia dengan  adik aku.. sebab you always know my  bro always get the success result.. sebab dia taknak berada bawah aku.. Good Job Adik!!

Aku punyer result always dapat dikalahkan oleh adik aku
UPSR---> aku: 3A ,dia : 4A
PMR---> aku : 5A ,dia : 7A
SPM---> aku menanti.. dia tahun nie..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan