Selasa, 28 Mei 2013

Kolej Matrikulasi PERLIS


Disebabkan excited kan..aku bangun awal hari nie... Takut lambat pendaftaran.. aku sampai kat KMP tu Korang nak tau aku angka giliran ke berapa??? Mai aku bagitahu.. yang ke - 402.
Punya ar ramai orang hari nie..

Lepas nombor aku dipanggil. Apa lagi masuk ke tempat-tempat yang perlu di tuju last sekali ambik kunci. Aku dapat Blok C1.Kawan aku yang lagi dua orang tu dapat blok A1 dan B1.. kita orang mewakili setiap blok..hahaha kelakar je

Aku siap boleh sesat lagi kat KMP nie.. besar gila kot KMP nie.. tapi PN. PEngarah kata.. KMP nie matrik paling kecik.. serius ke nie?? Aku macam tak percaya.. ahaha sebab aku sesat tu yang aku tak percaya XD

Hari nie aku punya aktiviti dengar taklimat dan bertemu mentor.. Jangan lupa riadah petang tu. dengan hujan hujan yang renyai-renyai.. aktiviti masih terus dijalankan dengan jayanya.. memang have fun ar.

#Tired

Tiada ulasan:

Catat Ulasan