Isnin, 5 Ogos 2013

Menu hari nie

Halo halo
Hari ini dapat makan masakan mama yang aku rindu sangat. Iaitu nasi ayam kesukaan aku.. Lama kot aku nak makan...then bila dah balik umah dapat.. Memang teruja ar... Raya tahun noie.. Dikorbankan untuk UPS. ... Aku nak dapatkan 3.00 lebih untuk dpat phone baru... Phone samsung champ aku dah rosak dah ar aku study dengar lagu... Xkan nak study aku always kena on lappy just untuk dengar lagu..? Jadi aku kena usaha lebih ar.. Dah ar aku tak berapa pickup sangat dengan apa yang aku study... Just akaun je aku boleh bawak sebab tu subjek favorite aku... Jadi aku kena yakjn dengan diri yang aku boleh dapat 4flat untuk UPS nie.. UPS cuma sekali... Raya tahun depan ada lagi.... Aku dpat support dari member2 yang yakin aku boleh buat.. Jadi aku aian cuba sedaya upaya ar kan??
ThAt all for tonight

Tiada ulasan:

Catat Ulasan