Jumaat, 24 Februari 2012

selasa-21/2/2012


21/2/2012 again
WHY??
ohhh..i forget to story about the netball battle
antara sekolah aku dengan salah satu sekolah vokasional
aku ditukar posisi sebagai GD
selama nie GK je..bukan GILA KUASA tapi GOAL KEEPER
by the way,set pertama kitaorang menang 10-3
set kedua kitaorang menang 5-3
the full total of the games...
sekolah aku menang 15-6
even semua penat..tapi berbaloi dengan usaha kitaorang yang training 
setiap petang...our coach happy with the battle
hahaha

at the same time
bola sepak sekolah lawan dengan sekolah yang sama 
sekolah aku menang dengan mata 2-1
sekolah lawan sumbat goal ketika budak-budak sekolah aku kata outside..
then GOAL KEEPER aka APEK
pon biarkan..bola pon masuk dalam goal
hahaha
tu yang dyeorang dapat 1 goal tu
kalau tak 2-0 tu
apa-apa pon..penat kitaorang amat berbaloi untuk battle tu
even the battle hanya ar persahabatan

#mood:happytakterkata

Tiada ulasan:

Catat Ulasan