Khamis, 16 Februari 2012

today..sukantara


hari nie kat sekolah ..ade buat sukantara
semua wajib sertai..termasuk aku..
acara yang diambil markah ialah
-100m
-400m
-lompat jauh
-lontar peluru

markah yang diberi hanya ar 1 mata dan 3 mata saja..
dia bagi setiap 1 acara tu 1 rumah sukan..then tukar2
aku rumah merah..so acara yang pertama ialah 100m..second 400m..third lompat jauh n the last lontar peluru

100m 
aku lari dengan hazlieda
nie budaknya
ieyyda hazlieda

kitaorang main pecut antara satu sama lain..tapi yang frustnya..dapat 1 mata je aku dengan ieda..
so sad..tapi takpe yang penting kitaorang sumbang mata untuk rumah sukan WORDSTAR/merah

after 100m kena lari 400m pulak
dah ar aku tak berapa nak dengan lari jarak jauh nie..
aku still dapat 1 mata..
bila sampai garis penamat mesti jauh kes badan tak stable dan padang sekolah licin
baik 100m dan 400m ..dua2 aku jatuh
400m jatuh..sampai jalan pun jengkit2..

then pergi kat lompat jauh pulak
minat sangat!!
ramai yang lepas..dan sumbang 1 mata setiap orang..ada jugak yang sumbang 3 mata..aku sikit je lagi nak sampai kat 3 mata..tak dapat 3 mata pon takpe..aku just dapat 1 mata je

lastly pergi lontar peluru
berat dia 4 kg..berat seyh..
alhamdulillah ada jugak yang sumbang 3 mata..aku frust sangat...bukan kes x dapat mata..tapi sikit je nak sampai kat 3 mata...1 jengkal je..kuat tak aku???biar ar kurus pon..
semangat sukan mesti tinggi

WORDSTAR tremark : GoMo WoRdStAr GoMo

2 ulasan:

  1. org penat2 sukan die lak best2 jer posing .... hahahahahah...... anyway nice pic ;)

    BalasPadam
  2. haha...pic lepas penat lari pecut n lompat tinggi ar..tgh free take pic...heheh..by the way thx ya

    BalasPadam