Selasa, 22 Januari 2013

besday aku kat pondok tunjung


Halo!!!!
Gila ar terbaik...idea Fatin kejekan aku...boleh dia pakat dengan budak bilik untuk sorok phone aku.. dah ar kesayangan aku...CUAK kot...
first time after habis kelas...aku masuk bilik tengok-tengok phone aku tak ada atas katil..
then phone tu tak ada ditempat asal dia..memang nak nangis ar..
aku call nombor phone tu..tapi phone tu off sedangkan aku tak off phone tu.
apa lagi orang yang pertama aku call ialah papa tersayang ar
mintak tolong...ada ar...mintak tolong dengan budak-budak bilik..semua buat tak tau..panas kot hati tambah-tambah pulak mimiey..sabar je ar..
bajet cool sebab syak yang dia orang sorok phone tu..
tetap pukul 12 dia orang wish besday and bagi phone aku balik
haha
another one..
thank to farah syamimi dengan entry yang TERistimewa ar sangat kat blog dia..thank ar
Insya-Allah kalau ada peluang jumpa juga kita nanti..kalau diizinkan oleh YANG ESA

My Crazy Roommate celebrate my birthday!!! gomawo!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan