Rabu, 2 Januari 2013

learn korea....

Halo Halo!!!
I'm back..by the way..aku sebenarnya takde cerita.. petang tadi bagi menghilangkan..rasa bosan yang teramat kat umah nie.. aku pon buka ar..search kat google..learn korea..apa lagi habis aku jelajah kat dalam tu..hahah..haha..aku pulak asyik layan cerita korea..hahah baik movie biarpon drama..haha lepas gian ar..hehe
Ada member nie..asyik tanye bila nk turun KL..serius aku sendiri tak tau...paham-paham ar bila parents payah nak lepas kita pergi jauh..aku nak kerja..tapi kat sini apa yang aku boleh buat... "thinking" hahaha
aku sendiri tak berani nak jamin..haha
Another one!! aku nak pergi hantar "DIA" pergi PLKN esok..just hantar kat tempat berkumpul je..then dia akan naik bas pergi Kedah...mesti dapat "GF' baru..then lupa kat aku...harap-harap tak ar... :D
#hahah..still sayang ar...miss our friendship at smt.... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan