Sabtu, 27 April 2013

Matrik?? Pergi ke TAK?


Halo-halo dan Annyeong Hasayo XD

Aku dalam dilema sekarang sama ada nak pergi atau tak?
25/4 kan dah keluar keputusan kemasukan ke matrikulasi
Aku dapat ke matrik..tak sangka kan?


Aku dapat matrik Perlis^^ Memang aku nak pergi matrik perlis tu
tapi bila aku dah dapat..blur jadinya. Sama ada nak pergi ke tak.. sebab hajatnya nak tunggu UPU

Mai sini aku cerita..Kalau parents aku tanya "kak,kau nak sambung belajar kat mana nanti?"
Apa lagi minah nie jawab "MATRIK PERLIS",dengan bangga pulak tu..adui=="
Setiap kali parents tanya tu ar jawapan yang akan aku bagi

Tapi sekarang bila aku dah dapat... pening tau tak-_-
Akan aku fikir-fikirkan juga..tapi aku rasa aku akan pergi matrik tu// parents aku dah bagi lampu hijau


Tiada ulasan:

Catat Ulasan