Ahad, 29 Disember 2013

Dinamika


Halo-halo
DINAMIKA??
Aku pun tak tau nak terangkan macam mana..setiap kelas ada ambik subject dinamika
cikgu yang ajar subject tu ada 4 orang jadi... semua kelas yang cikgu tu ajar.. akan dijadikan 1 kumpulan ... untuk buat persembahan.. tema dinamika untuk sem nie... ikut NEGEri
Cikgu aku dapat NEGERI KELANTAN.... tambah-tambah pula aku pun dah duduk kelantan 3tahun..Jadi aku pon masuk ar tarian dan lagu rakyat....bajet-bajet boleh ar dikir barat.. tut tut.. cikgu taknak dikir barat sebab batch lepas dah buat dikir barat..Jadi kitaorang pon nyanyi je ar.. nak suruh aku masu menari memang tak ar jawabnya.. hahaha
Nak tau ke lagu apa yang kitaorang nyanyi..
1. Soro sapo
2. Kelate kito{aku n member lead}
3. Nak tupai

Penat ar menaip.. nanti aku rajin aku buat masuk video kita orang practice...haha
Nak naik bilik...sambung buat assignment..
CAu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan