Ahad, 29 Disember 2013

Sad story :'(


Halo-halo
Sad story?? 
Meh meh aku cerita dari A sampai Z nak??
Kalau taknak pon kena jugak...Hahahaha

Macam nie aku dah ar couple dengan seorang lelaki nie...
3 hari lagi nal cukup kita orang 4 bulan... aku minta putus... nak tau ke sebab dia..?
Dia kerja sampai tak ada masa langsung kat aku.. *ngada-ngada tak?*
Mana tanya taknya.. sibuk maam mana pon dulu dia masih boleh mesej aku atau call kejap pon boleh.. Dalam tempoh 3 minggu sebelum aku putus.. dia sibuk dengan kerja... jadi aku pon mintak putus..
Dia terima je apa yang aku nak... 

Hari isnin 23/12...dalam pukul 10.30 pagi terdetik nak call dia.. dengan sekali call dia pickup..
Terkejut aku.. aku tanya "kita macam mana".."macam mana apa lagi... dia dah buat keputusan nak macam tu,orang terima je ar"
Aku mati-mati ingat dia nak HOLD aku... tapi tak... 

Yang nak gelak... membe aku tau aku cakap dengan dia... dengan selamba kot.. member aku cakap" kalau aku jadi kau.. dah nangis dah aku time dengar suara dia". Aku jawab ar " takkan ar aku nak nangis jap lagi ada kelas lagi.. takkan nak masuk kelas dengan mata bengkak kot"
Tipulah tak rasa sebak langung... walaupon 4bulan je

Panjang jugak aku cerita.. hahaha... tapi still sayang dia.. yang terkilan sebab dia tak hold aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan