Ahad, 22 April 2012

14 april


time to back to ostel
kebiasaannya aku masuk ostel petang sebelum pukul 6 petang
tapi hari nie aku masuk ostel malam
dalam pukul 8.45 malam

hehehe
 malam tu pulak ada kelas ngaji
aku masuk late kelas
hhehehe

lepas selesai kelas aku teman mimiey pergi surau untuk hantar Al-Quran
then i follow mimiey go to dewan budiman untuk susun kerusi sebab
esok pagi ada perhimpunan KO
 
dalam bilik prep:: aku tertanya- tanya kenapa ???
almaklum ar aku jenis yang malas ambik tau pasal orang lain.
tapi hal nie aku tertanya-tanya kerana melibatkan dia

even hati berdebar...nak tahu tapi aku cover supaya member  tak perasaan

after tau ... the first statement out for my mouth :
"padan muka dia..puas ati aku"

tapi dalam masa yang sama ...hati aku rase something!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan