Sabtu, 7 April 2012

22 march 2012


the last day untuk kitaorang menjual n the last day 4 sukan
 ooooo..
mata dye bengkak
kesian kat dye
even aku dengan member dah celebrate bagai time birthday dye
tapi aku still tak wish lagi happy birthday kat dye
bagi aku...my wishes never important in him life
aku bukan sape-2 dalam hidup dye 
lain ar...the girl..who him admire
the most beautiful..n nice girl not like me

siap menjual 2
tugas aku mengira kutipan yang dapat selama 3 hari
all total a...RM 1072.50

dah nak balik..boleh lagi mane baling ais
huhu..sakit tau!!
aaaaaaaargh..aku habis basah..kena siram air dengan dye
dye pon basah jugak..hahha
padan muka sape suruh buat aku dulu
hehhe

he told me the 21 march will be him memories  dengan apa yang aku lakukan
mungkin ke?? atau hanya kata-2 saja erm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan