Sabtu, 7 April 2012

21 march 2012


hari kedua kelab aku menjual kat sukan peringkat mssd
even i know it..this day is him bday
aku bagitahu member lain supaya wish besday kat dye
tapi aku tak wish pon birthday dye
buat ape...aku bukan sape-2 dalam hidup dye 

petang tu ...after dh finish jual untuk kelab
kawan aku zulhilmi ..pergi beli tepung
then kita orang bertiga je yang kejekan dye
yang lain tak tahu menghilang kat mane

petang tu dye kena teruk gler
seorang je yang baling tepung kat aku iaitu dye sorang je
habis beg,baju n tudung aku dikejekannya

malam pulak ...
lepas siap solat time tu prep..tapi  kelab keusahawanan ada perjumpaan
after meeting
member-2 dah ade ramai so celebrate again
dye kena teruk sangat!!!
then dye mintak tepung ngan kawan aku..
ada ke patut dye kejar aku semata-mata nak baling tepung kt aku
even aku tak baling lagi tepung kat dye.
aku just tengok je ape yang member-2 wat kat dye
tak pasal-2 aku yang kena sedangkan orang lain yang baling tepung kat dye

then orang lain semua dh bla...aku je tak bla kes dye tak nak lepas kes tak puas ati selagi aku tak kena teruk macam dye..dan member aku dye wat tebusan..
aku jenis yang sayang member so sanggup ar kne tepung
habis muka n tudung aku


Tiada ulasan:

Catat Ulasan